خدای اندروید(apk)

تبلیغات

Voice PRO 3.3.13

قصد داریم یکی از فوق العاده ترین و بی نظیرترین برنامه های ساخته شده برای گوشی های اندرویدی را معرفی کنیم که توسط این نرم افزار گوشی اندرویدی شما به طور کامل نقش یک کامپیوتر شخصی را تمام و کمال ایفا خواهد کرد . توسط نرم افزار Voice PRO که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم قادرید فایل های صوتی خود را با کیفیتی بالا (حتی بهتر از نرم افزارهای مشابه در ویندوز ) ویرایش کنید ، همچنین با کیفیت فوق العاده ای صداها را ضبط کنید . این نرم افزار جز 20 برنامه برتر پولی گوگل پلی با گرانترین مبلغ فروش است که نسخه پولی نرم افزار به صورت کاملا رایگان از طریق Apktops در اختیار شما قرار می گیرد .

جدیدترین نسخه این نرم افزار بسیار پرطرفدار 

به همراه نسخهفول آنلاک و پچ شده  بی نیاز به هر نوع لایسنس و روت و لاکی پچر 

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 5قیمت نرم افزار در گوگل پلی :  13 دلار !!! 

این نسخه جدیدترین و آخرین نسخه موجود در گوگل پلی و بسیار نایاب است 

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این نرم افزار را از دست ندهید …



دانلود Angry Birds Epic 1.0.8

دانلود Angry Birds Epic 1.0.8 نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی به همراه دیتا برای اندروید

توجه : بازی آنلاین است و برای اجرا نیازمند به اینترنت است 

به همراه تریلری 4 مگابایتی و با کیفیت از بازی 

Angry Birds Epic سری جدید از بازی فوق العاده پرندگان عصبانی است که هم اکنون در Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم . در این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی جنگ بین خوک ها و پرندگان عصبانی از طریق انواع و اقسام سلاح  و وسایل کشتار صورت می گیرد .

angry-birds-epic-1.0.8-.jpg

همچنین در این نسخه شاهد حضور انواع و اقسام مدل های خوک بر خلاف نسخه های قبلی که فقط یک نوع از این خوک ها وجود داشتند هستیم . بازی دارای گرافیک فوق العاده و گیم پلی بسیار عالیست که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

 



دانلود مرورگر فایرفاکس ۳۰

Firefox10 Firefox v30.0

{ فایرفاکس ، دومین مرورگر محبوب اندروید در جهان }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما }

مرورگر Firefox Browser  که از قدیم و ندیم همیشه جزو یکی از سه مرورگر برتر جهان بوده ، یک مرورگر بسیار پرسرعت و عالی برای وب گردی در اینترنت بوسیله موبایل های هوشمند می باشد . اندروید فایرفاکس با بهینه سازی خودکار عکس ها و فریم سایت ها ( بدون کاهش کیفیت آنها ) ، امکان گردش و چرخش در وب را بصورت رایگان و با سرعت بالا برای شما فراهم می کند . همچنین ، این نرم افزار از نرم افزار اندروید ادوب فلش پلیر نیز پشتیبانی کرده و امکان پخش ویدیو ها و فیلم های آنلاین را برای شما فراهم می کند . همچنین ، این مرورگر قدرتمند ، امکان پشتیبانی از پروتوکل ها و نصب انواع پروکسی بروی مرورگر را دارا می باشد که کمتر مرورگری این امکان را دارد . افزونه های ویژه ی این مرورگر را می توان به آسانی بروی آن نصب کرد و از آنها استفاده کرد . در آپدیت این مرورگر ، HTML5 به زبان های برنامه نویسی تحت وب پشتیبانی شونده بوسیله این مرورگر افزوده شده و می توانید با بهترین کیفیت و سرعت این گونه سایت ها را باز نمائید . پشتیبانی کامل از پروتکل های HTTS , SSL , HTTP , MMS , FTP و … برای افزایش امنیت گردش شما در فضای مجازی ، از دیگر ویژگی مهم فایرفاکس است . شعار این برنامه در سیستم عامل اندروید ، پرسرعت ، هوشمند و پرامنیت می باشد که به راستی نیز همه ی این ویژگی ها را دارا می باشد .



SwiftKey Keyboard v5.0.0.72

SwiftKey%20Keyboard SwiftKey Keyboard v5.0.0.72

{ یکی از بهترین کیبورد های موجود با پشتیبانی کامل از زبان پارسی }

{ دارا بودن شکلک های اندرویدی }

{ دیکشنری و واژه نامه ی بسیار قدرتمند برای افزایش سرعت تایپ و کاهش اشتباه ها }

{ با امکان نصب آسان و جایگزینی با کیبورد اصلی }

{ پیشنهاد ویژه }

شاید یکی از کاستی ها یا کمی های برترین سیستم عامل موبایل ، اندروید ، را بتوان نداشتن برخی ویژگی ها در صفحه کلید یا کیبورد آن دانست . این کاستی ها را می توان با نرم افزار هایی مانند SwiftKey Keyboard که یک صفحه کلید بسیار قدرتمند با گرافیک و طراحی بسیار مناسب است ، جبران کرد . اپلیکیشن ، دارای سه پوسته ( تم ) بسیار زیبای غروب ، پیچک و ریگال می باشد که زیبایی آن را چندین برابر می کند . مهم ترین ویژگی این نرم افزار ، پشتیبانی کامل از زبان شیرین پارسی می باشد که این نرم افزار را مناسب برای پارسی زبانان می کند و امکان ارسال پیام با حروف گ ژ پ چ را به کاربر می دهد . همچنین می توانید از آن ، بعنوان و بجای کیبورد پیش فرض سیستم عامل اندروید استفاده کنید و در هنگام فرستادن پیام کوتاه یا ایمیل یا مکانهای گوناگون ، از این کیبود استفاده کنید . از دیگر زبان های قابل پشتیبانی در این اپلیکیشن ، می توان به : انگلیسی ( UK , US ) ، عربی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، ترکی و … اشاره نمود .



Final kick v1.0.8

Final kick1 Final kick v1.0.8

{ همراه با امکان انجام بازی بصورت چند نفره }

پنالتی همیشه یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی فوتبال می باشد . چراکه در مدت کمتر از ۵ یا ۱۰ دقیقه نتیجه ی بازی می تواند کاملا تغییر کند . حال تصور کنید که یک بازی بصورت اختصاصی برای زدن پنالتی ساخته شده باشد . بازی Final kick چنین بازی است که می توانید در آن با اتتخاب تیم خود و حریف خود ، به زدن پنالتی مشغول شوید . گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و چهره ی بازیکنان کاملا مشخص می باشد .

همچنین ، در این بازی امکان انجام بازی و زدن پنالتی بصورت چند نفره نیز فراهم شده است و شما می توانید با دوستانتان هیجان موجود در این بازی را برای خود چند برابر کنید و از بازی بیشتر لذت ببرید .



Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

Azar Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

روز به روز با پیشرفت و گسترش تکنولوژی ، راه های ارتباط تازه ای نیز بوجود می آید . یکی از رایج ترین این راه ها ، استفاده از مسنجر ها یا پیام رسان های رایگان می باشد که بوسیله ی آنها می توانید با یک ارتباط اینترنتی ، با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط متنی ، صوتی و تصویری بصورت رایگان برقرار کنید . مسنجر Azar که با پیام Video Chat & Call, Text  با به عرصه ی رقابت با مسنجر های بزرگ گذاشته است ، در مدت بسیار کوتاهی توانسته است نزدیک به ۵ میلیون کاربر را به سوی خود جذب کند . کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری ، عدم داشتن لگ و گیر و … ویژگی هایی هستند که این مسنجر را هروز محبوبتر از دیروز می کند .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 20
.