خدای اندروید(apk)

تبلیغات

Asphalt-8-Airborne Asphalt 8 Airborne 2.2.2a دانلود بازی آسفالت 8 + مود برای اندروید

جدیدترین نسخه آسفالت 8

دارای گرافیک بسیار عالی و طراحی های بی نظیر

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب در سبک مسابقات ماشین سواری

نسخه معمولی + نسخه مگا مود شده

با امتیاز 4.5 از 5 و نزدیک به 50 میلیون دانلود در گوگل پلی

توجه: نسخه های آماده شده در این مطلب، نسخه های کاملاً اختصاصی APKTOPS به صورت پچ شده هستند. این نسخه ها مشکلات رایج لایسنس که در بازی های گیم لافت دیده می شود را ندارند.

توجه: دیتای بازی برای این نسخه، باید از طریق خود بازی دانلود شود.

سری بازی های Asphalt شرکت Gameloft را می توان از جمله محبوب ترین بازی های سیستم عامل های موبایلی دانست. محبوبیت این دسته از این بازی ها به قدری بالاست که حتی می توان آن ها را با بازی های پر طرفدار کنسول های بازی مقایسه کرد. قسمت هشتم از سری بازی های آسفالت یعنی Asphalt 8 Airborne را می توان یکی از بهترین قسمت ها از سری بازی های آسفالت دانست. گیم پلی بهبود یافته، افزایش جزئیات گرافیکی و محتوای کامل تر نسبت به قسمت های پیشین از جمله پیشرفت های این قسمت می باشد. در این مطلب به معرفی این بازی می پردازیم.



UCam Ultra Camera Pro UCam Ultra Camera 6.0.6.011516 دانلود نرم افزار دوربین حرفه ای اندروید

برنامه دوربین حرفه ای برای اندروید UCam Ultra Camera

امکان ویرایش و زیباسازی حرفه ای تصاویر

قابلیت عکاسی بسیار حرفه ای در اندروید

نسخه Pro و کامل برنامه

این بار در سایت برترین های اندرویدی قصد معرفی یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس و عکاسی با نام UCam Ultra Camera را داریم که توسط آن می توانید عکس هایی بسیار حرفه ای و زیبا با استفاده از گوشی خود بگیرید با عکس هایی که گرفته اید را با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار قرار می گیرد، ویرایش کنید و عکس هایی جذاب و دیدنی ایجاد کنید.



Battery HD Pro دانلود Battery HD Pro 1.65.09 نرم افزار نمایش وضعیت باتری در اندروید

برنامه اطلاع از وضعیت باتری گوشی Battery HD

 

فروش با قیمت 4.1 دلار و کسب امتیاز 4.7 در گوگل پلی

 

Battery HD نرم افزاری عالی برای مدیریت و مانیتورینگ وضعیت باتری گوشی های همراه اندرویدی است. این نرم افزار دارای ظاهری زیبا و ساده است و می تواند تمام نیازهای شما را پوشش دهد.

 

 

 



AccuWeather Platinum 4.0.1 paid دانلود بهترین نرم افزار هواشناسی اندروید

امتیاز در گوگل پلی : 4.2 از 5 – قیمت در گوگل پلی :  2  دلار

جدیدترین نسخه Paid و فول آنلاک نرم افزار AccuWeather Platinum

اگر پیگیر مطالب سایت godapk بوده باشید احتمالا در جریان هستید که در پست های قدیمی تر سایت نرم افزار  نسخه لایت نرم افزار AccuWeather را معرفی کردیم . در این پست قصد معرفی نسخه Platinum از این نرم افزار که کامل ترین و حرفه ای ترین نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا و هواشناسی آندروید است را داریم .  AccuWeather Platinum یکی از شناخته شده ترین و دقیق ترین سرورهای دنیا برای پیش بینی وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیاست . از قابلیت های جالب این نرم افزار که به معرفی آن پرداختیم این هست که AccuWeather Platinum از کشور ایران و تقریبا تمام شهرها و شهرستان های کوچک ایران هم پیشتیبانی می کند و قادر است وضعیت آب و هوایی منطقه سکونت شما را در اختیارتان قرار دهد .

 



Power-Clean-logo دانلود Power Clean – Optimize Cleaner 2.7.20 برنامه بهینه سازی اندروید باشه

برنامه بهینه سازی گوشی Power Clean

مدیریت بخش های مختلف گوشی

با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی

عرضه شده به صورت کاملا رایگان

Power Clean یک ابزار کوچک، سریع و کامل برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفاده از آن امکان افزایش سرعت و پاکسازی گوشی را خواهید داشت. این برنامه قابلیت افزایش سرعت رم، بهینه سازی دستگاه، مدیریت برنامه ها، قفل برنامه و حفظ امنیت را نیز دارا است. با استفاده از این برنامه می توانید شما می توانید فضای خالی بیشتری را آزاد کنید، رم را افزایش سرعت دهید، امنیت خودتان را تامین کنید، برنامه های غیر لازم را حذف یا غیر فعال کنید، برنامه ها را قفل کنید و دستگاه خود را به صورتی در بیاورید که تصور شود، همین الان آن را خریده اید!



tinyCam Monitor PRO for IP Cam 6.4.1 دانلود نرم افزار مدیریت دوربین های مداربسته

tinyCam-Monitor

برنامه مدی

ریت دوربین مداربسته tinyCam Monitor

 

فروش با قیمت 3.9 دلار در گوگل پلی

 

کسب امتیاز 4.5 در سایت پلی استور

 

نسخه Pro برنامه

 

شاید شما نیز در محل کار خود یا در خانه تان از دوربین های مداربسته استفاده کرده باشید. این روزها استفاده از دوربین های مداربسته بسیار رواج یافته است و افراد جهت تامین امنیت معمولا از دوربین های مداربسته استفاده می کنند. اما شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد سفر به جایی داشته باشید و خواهان کنترل دوربین های خود از راه دور باشید تا در نبود خودتان امکان نظارت بر تصاویر دوربین ها را داشته باشید. برنامه tinyCam Monitor PRO for IP Cam می تواند چنین امکانی را برایتان فراهم کند تا از راه دور بر روی دوربین هایی که وصل کرده اید نظارت داشته باشید.

 

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 20
.